JeepTrip.co.il | ג'יפ טריפ - אתר הבית של אנשי השטח
               
שלום: אורח
אתר הבית של אנשי השטח  jeeptrip.co.il  אתר השטח הישראלי הותיק ביותר          הצטרפו לתומכי האתר       מנהל 052-6485555 גדי   פרסום בג'יפטריפ: gady@jeeptrip.co.il  
כניסה לחבריםכניסה לחברים | חדש באתר? הרשם כאןהרשם כאן | למה כדאי להרשם?למה כדאי להרשם? | צור קשר 
כרגע צופים באתר זה 48 גולשים   רשימת החברים המחוברים כרגע באתר   רשימת כל החברים באתר 31/07/2014  יום חמישי
לנד רובר
אנא קראו את כללי האתר והפורומים


rantop
נרשם: 15/10/2010 14:05:00
רכב: רוביקון
חום מנוע דיפנדר 2010 יום שישי,  31 דצמבר  14:38
    
תגידו, האם לכל הדיפנדרים יש "בעיות" להישאר על חום עבודה?
מספיק לי כמה דקות אם אני נוסע על טורים נמוכים או עומד עם הרכב מונע והחום מנוע יורד למשהו כמו רבע.
אם אני נוסע רגיל אז המחוג עומד על האמצע במצב תקין.
אצל כולם או רק אצלי התופעה הזאת??
יוסף1
נרשם: 16/05/2002
רכב: לנדרובר דיפנדר 90
תגובה 1   חום מנוע דיפנדר 2010 יום שישי,  31 דצמבר  16:07
    
לא
אבל
או שאין לך טרמוסטט
או שהוא תקוע על פתוח.
[צטט]
GERSHON LANDROVER
נרשם: 27/07/2008
רכב: ELM 327 converted
תגובה 2   חום מנוע דיפנדר 2011 יום שבת,  1 ינואר  12:22
    
YOU must to clean radiator and renew termostat
[צטט]
DanielBa
נרשם: 10/10/2010 23:10:00
רכב: לנדרובר
תגובה 3   חום מנוע דיפנדר 2011 יום שבת,  1 ינואר  17:10
    
ממליץ מאוד :
מד חום דיגיטלי .עשוי לחסוך הוצאות ונזקים. וגם מד גובה \ חום למיכל עיבוי .
תתקין מד חום עם  חיבור כפול
החום  הרצוי (על פי אלי שחר המנוסה) :
חום מנוע מכסימלי לעבודה =  חום עבודה רגיל (בד"כ 90-92) +  15 מעלות.
 
בהצלחה

דניאל 
[צטט]
teri
נרשם: 12/03/2003
רכב: לנד רובר דיסקברי-1
תגובה 4   חום מנוע דיפנדר 2011 יום שבת,  1 ינואר  17:59
    
דניאל,אני מצתער שהתגובה שלי נשמעת קצת עצבנית,אבל פשוט נמאס כבר לשמוע על "אגדות לנדרובר המתחממת"

אני נוסע שש שנים על דיסקו TDI300,ללא שום חיישנים ושעונים.

פשוט רכב תקיו.

גם בעליה במעלה סדום בשיא החמסין אחרי כמה פול-טריילרים במשך חצי שעה הוא לא התחמם.המגנום של חבר כן.

גם כשהייתי מוכרח להמשיך לנסועה עם רצועת מנוע שנקרעה,(זאת שמסובבת את משאבת המים ואת המניפה) נסעתי כך במשך חצי שעה ללא כל נזק למנוע.
(מבית העלמין בקיבוץ יסעור עד בית העלמין צור שלום )

תפסיקו לטפח כישופים ועבודת אלילים.

רדיאטור נקי.טרמוסתת תקין.משאבת מים תקינה.אנטיפרייז.
זה הכל.

לא צריכים שום גורואים עם לחישות קסם.

שוב מצתער...
[צטט]
יואב
נרשם: 09/03/2001
רכב: מהינדרה אלפא
תגובה 5   חום מנוע דיפנדר 2011 יום שבת,  1 ינואר  18:02
    
teri כתב:
דניאל,אני מצתער שהתגובה שלי נשמעת קצת עצבנית,אבל פשוט נמאס כבר לשמוע על "אגדות לנדרובר המתחממת"

אני נוסע שש שנים על דיסקו TDI300,ללא שום חיישנים ושעונים.

...

הרווחת 6 שנים. זה הזמן להרכיב כי ראיתי יותר מדיסקו יחיד, כמו שלך, בונבוניירה, עם מנוע רותח ומד חום על האמצע...
[צטט]
teri
נרשם: 12/03/2003
רכב: לנד רובר דיסקברי-1
תגובה 6   חום מנוע דיפנדר 2011 יום שבת,  1 ינואר  18:49
    
יואב?בוא נעשה את זה פשוט...

אם הרכב לא התחמם במשך שש שנים,אז אין בו כשל של תכנון לקוי במערכת קירור.

מכאן,במידה והוא יתחמם למישהו,זה כתוצאה מאחזקה לקויה.

נגד אחזקה לקויה אין תרופות...לא יעזור כלום..(זוכר שכתבתי שנתקעתי עם הרכבת בדרך לתל אביב? וענית לי כי אני חולם? כבר אז הבנתי שמשהו שם השתבש לגמרי במערך השירות שלהם...לכן,השריפה בקרונות לא הפתיע אותי כלל..)

עכשיו בוא נחזור למקרה שתיארתי למעלה...

שמעתי כי הרצועה נקרעה תוך כדי נסיעה...מסיבות מסויימות לא יכלתי לעצור ולהחליף רצועה,והחלטתי להמשיך בנסיעה.

ידעתי כי יש לי נוזל אנטיפרייז עם נקודת רתיחה באזור 120 מעלות,ובנסיעה מבלי לאמץ את המנוע,אני אמור להגיעה ליעד ללא נזק.(כעשרים דקות נסיעה בערך)

ידעתי גם שחום המנוע יעלה כל הזמן בהדרגה,ולכן,עין אחת הייתה על מחוג החום,שטיפס מעלה.. לאט,אבל בטוח.(ועבר את תחום העבודה הרגיל שלו באזור המרכז)

ידעתי גם שכל עוד הבוכנות לא התפשתו בצורה כזו שהמנוע מתחיל
"לצלצל" הכל בסדר...למרות החום הגבוה.

המנוע התחיל "לצלצל" בדיוק כשהגעתי ליעד...עצרתי,הרטבתי את הסמרטוט מהברז של בית העלמין,והצמדתי אותו לראש מנוע הלוהט בצורה כזו שהסמרטוט היה מתייבש תוך כמה שניות...
שוב פעם ושוב...פתחתי את פקק המיכל שממנו יצא לחץ,אך לא עדים.
(זוכר את נקודת הרתיחה..כן?)
לאחר שהמנוע התקרר,הנעתי אותו ללא שום בעיה,והמשכתי בנסיעה הביתה,שם החלפתי את הרצועה.(הבעיה הייתה במשאבת הגה,אבל זה התברר לי אחר כך)

אז קצת קשה לי להבין מישהו שנוסע...נוסע..ופתעום..בום!!!
התחמם לו המנוע!!!
אפילו בכור הגרעיני בצ'ירנוביל היה להם זמן מסויים לפני הפיצוץ...

רוצה עוד משהו מעניין? תנסה למצוא באתרים אנגליים תלונות על התחממות בלנדרובר...אין! לא תמצא!
זאת המצאה שלנו!
כחול-לבן מבית ספר "עמל" ..








[צטט]
יואב
נרשם: 09/03/2001
רכב: מהינדרה אלפא
תגובה 7   חום מנוע דיפנדר 2011 יום שבת,  1 ינואר  19:03
    
שיכנעת אותי. אין בעיית התחממות בדיסקברי.
[צטט]
amit1
נרשם: 08/05/2004
רכב: בימבה 4X4
תגובה 8   חום מנוע דיפנדר 2011 יום ראשון,  2 ינואר  13:15
    
יואב כתב:
שיכנעת אותי. אין בעיית התחממות בדיסקברי.

אם מערכת הקירור עובדת אין שום סיבה שהמנוע יתחמם, הלא כן?
[צטט]
teri
נרשם: 12/03/2003
רכב: לנד רובר דיסקברי-1
תגובה 9   חום מנוע דיפנדר 2011 יום ראשון,  2 ינואר  13:37
    

זה נכון לגבי העולם האמיתי.

באזור הדימדומים של העולם הספיריטואלי הנשלט על ידי גורוים ומכשפים בעלי עוצמה וסודות כמוסים,זה לא כך...

עיקרי אמונת הוודו:

1. תא מנוע של דיסקוברי צפוף יותר משל דיפנדר,ולכן מנועי דיסקו מתחממים. (זה חזק מאוד..לא? אתה מבין..מנוע קירור אויר של הטנק לא מתחמם,אפילו שאין לך מקום להכניס שם כף יד...גנרטור מושקט שסגור לחלוטין לא מתחמם...אבל דיסקו כן!!! )

2.הצנרת של הדיסקו נוטע להתפוצץ פתאום סתם כך באמצע נסיעה...(לא...היא לא עשויה מ-C4...היא עשויה בדיוק מאותו גומי כמו כל שאר הרכבים...)

3.המחוג לא מראה את הטמפרטורה הנכונה בזמן התחממות. ולכן צריך להוסיף את כל החיישנים והסנסורים למינהם כמו בדיסקברי של נ.א.ס.א.

4.את ניקוז האויר יש לבצע רק בליל ירח מלא,תוך הקרבת קורבן ולחישות מגיות על ידי הגורו הגדול שמכיר את הסוד הנורא של החלפת פקקי מים מאלומיניום...

בטח יש עוד..אני כבר לא זוכר את כל השטויות...
[צטט]
יואב
נרשם: 09/03/2001
רכב: מהינדרה אלפא
תגובה 10   חום מנוע דיפנדר 2011 יום ראשון,  2 ינואר  13:44
    
amit1 כתב:
אם מערכת הקירור עובדת אין שום סיבה שהמנוע יתחמם, הלא כן?

נכון. אין כשל מובנה במערכת שיגרות למערכת תקינה להתחמם.
מצד שני ראיתי לא נבלה אחת ולא שתיים שעברו התחממות. גם גיר שמתחמם בלי סיבה בדיסקברי כבר ראיתי, ולא מדובר בתקלה בנורה. 
קטן עלי. teri כבר שיכנע אותי מקודם שאין בעיה. אז אין בעיה.
לי לפחות אין בעיה עם דיסקברי שמתחמם. תמוה
[צטט]
יוסף1
נרשם: 16/05/2002
רכב: לנדרובר דיפנדר 90
תגובה 11   חום מנוע דיפנדר 2011 יום ראשון,  2 ינואר  13:58
    
DanielBa כתב:
ממליץ מאוד :
מד חום דיגיטלי .עשוי לחסוך הוצאות ונזקים. וגם מד גובה \ חום למיכל עיבוי .
תתקין מד חום עם  חיבור כפול
החום  הרצוי (על פי אלי שחר המנוסה) :
חום מנוע מכסימלי לעבודה =  חום עבודה רגיל (בד"כ 90-92) +  15 מעלות.
 
בהצלחה

דניאל 



השאלה על דיפנדר....ולא כללית על מוצרי לנדרובר.

בדיפנדר אין צורך, מיותר, חבל על הכסף,העבודה, הזמן והמקום להתקנת השעון.

כשהיתי טירון בדיפנדריות האמנתי לאגדה ובהויתי חובב מחונים ידוע התקנתי מחוון חום.
 במשך שנים הוא סתם תפס מקום עד שהגששים עברו למדידת חום חיצוני ואת חום האויר ביציאה של האינטרקולר.
[צטט]
amit1
נרשם: 08/05/2004
רכב: בימבה 4X4
תגובה 12   חום מנוע דיפנדר 2011 יום ראשון,  2 ינואר  22:31
    
יואב כתב:

amit1 כתב:
אם מערכת הקירור עובדת אין שום סיבה שהמנוע יתחמם, הלא כן?

נכון. אין כשל מובנה במערכת שיגרות למערכת תקינה להתחמם.
מצד שני ראיתי לא נבלה אחת ולא שתיים שעברו התחממות. גם גיר שמתחמם בלי סיבה בדיסקברי כבר ראיתי, ולא מדובר בתקלה בנורה. 
קטן עלי. teri כבר שיכנע אותי מקודם שאין בעיה. אז אין בעיה.
לי לפחות אין בעיה עם דיסקברי שמתחמם. תמוה
גם לי לא ,אבל היתה לי בעיה בפגארו שהתחמם...............תמוה
[צטט]
teri
נרשם: 12/03/2003
רכב: לנד רובר דיסקברי-1
תגובה 13   חום מנוע דיפנדר 2011 יום שני,  3 ינואר  13:46
    
עמית,אתה לא הבנת...

הפג'רו מתחמם בגלל מזג האויר החם בארץ...(כולה 2800 ש"ח למניפה,בגלל זה מתגרשים?)

משאבת הזרקה הולכת אחרי 250,000 בגלל איכות הסולר בארץ...

האלטרנטור הולך כי השלוליות בארץ רטובות...

בעיות התנעה קשות כי נורא קר בבקרים בארץ...

אבל הדיסקו מתקלקל כי הוא נבלה..


[צטט]
יואב
נרשם: 09/03/2001
רכב: מהינדרה אלפא
תגובה 14   חום מנוע דיפנדר 2011 יום שני,  3 ינואר  14:30
    
מושב לצים. זה מה שיש כאן. הבעיה שהריפוד של המושב קורס (דיסקברי או לא...)
אתם יודעים מהי פרשת השבוע?
פרשת השבוע היא פרשת בא. (לא אמיר בא) בפרשת בא מגיעה לסיום ישיבת בני ישראל במצרים. עדיין נדרשות עוד כמה מכות כדי שפרעה (להלן פרעוש) ישחרר את בני ישראל שחרור מוקדם על התנהגות טובה, אבל הוא מתחיל להתרכך מהמכות הניחתות עליו באדיבות הקב"ה.
ולמה זה קשור לסיפורנו - כי כמו פרעוש גם אתם. כל מכה שלא תיתן עליהם ימשיכו ויהללו את פגר האלומיניום המתקרא לנדרובר. כמו פרעוש גם אתם תמשיכו להאמין שהנה המכה עברה ויהיה יותר טוב. כמו פרעוש גם לכם נכונה אכזבה. כשם שהקב"ה לא התכוון להניח לפרעוש ככה פגר לאלומיניום המרוכך משמן נוטף לא מתכוון להניח לכם.

אתם לעולם לא תלמדו. עוד 2000 שנים ישבו בני, בני, בני, בני, .....בני, בני בניכם ויספרו ביום בו שחררתם את הנבלה לפראייר אחר. והמה, אשר התחילו לנסוע ברכבי שטח שאינם כה מיותרים, יוכלו להתחיל ולצבור ממון רב שכן הוריהם אינם שוכפים עוד טונות של שקלים חדשים בשביל להחזיק את נבלת האלומיניום.

זו הפרשנות שלי. סובייקטיבי לחלוטין.
[צטט]
Sportage
נרשם: 14/09/2002
רכב: פג'רו
תגובה 15   חום מנוע דיפנדר 2011 יום שני,  3 ינואר  14:53
    
ראיתי כבר כמה רכבים כולל פג'רו ודיסקו - המנוע רותח, אטם ראש נשרף ומחוג הטמפרטורה כאלו רותך לו לאמצע הסקלה.  שום דבר לא מזיז לו..

כנראה טובל לו בשלולית מים שאינם עולים מעל 100 מעלות כי גם נפל הלחץ.
[צטט]
לועס כלניות
נרשם: 07/08/2010 15:12:00
רכב: סופה אדומה
תגובה 16   חום מנוע דיפנדר 2011 יום שני,  3 ינואר  19:52
    
יואב כתב:
מושב לצים. זה מה שיש כאן. הבעיה שהריפוד של המושב קורס (דיסקברי או לא...)
אתם יודעים מהי פרשת השבוע?
פרשת השבוע היא פרשת בא. (לא אמיר בא) בפרשת בא מגיעה לסיום ישיבת בני ישראל במצרים. עדיין נדרשות עוד כמה מכות כדי שפרעה (להלן פרעוש) ישחרר את בני ישראל שחרור מוקדם על התנהגות טובה, אבל הוא מתחיל להתרכך מהמכות הניחתות עליו באדיבות הקב"ה.
ולמה זה קשור לסיפורנו - כי כמו פרעוש גם אתם. כל מכה שלא תיתן עליהם ימשיכו ויהללו את פגר האלומיניום המתקרא לנדרובר. כמו פרעוש גם אתם תמשיכו להאמין שהנה המכה עברה ויהיה יותר טוב. כמו פרעוש גם לכם נכונה אכזבה. כשם שהקב"ה לא התכוון להניח לפרעוש ככה פגר לאלומיניום המרוכך משמן נוטף לא מתכוון להניח לכם.

אתם לעולם לא תלמדו. עוד 2000 שנים ישבו בני, בני, בני, בני, .....בני, בני בניכם ויספרו ביום בו שחררתם את הנבלה לפראייר אחר. והמה, אשר התחילו לנסוע ברכבי שטח שאינם כה מיותרים, יוכלו להתחיל ולצבור ממון רב שכן הוריהם אינם שוכפים עוד טונות של שקלים חדשים בשביל להחזיק את נבלת האלומיניום.

זו הפרשנות שלי. סובייקטיבי לחלוטין.

המממממ המממממ המממ
זה נשמע מאוד אמין

אולי זה אידי אמין

זה בטח הפרעוש או הפינצר או הזקן שאולי נפטרנו ממנו

"הוריהם אינם שוכפים עוד טונות של שקלים חדשים בשביל להחזיק את נבלת האלומיניום."

בנוסף האם פיתחת בעית שפיכה לאחרונה
מגחך מגחך מגחך מגחך מגחך מגחך מגחך מגחך מגחך מגחך מגחך
[צטט]
teri
נרשם: 12/03/2003
רכב: לנד רובר דיסקברי-1
תגובה 17   חום מנוע דיפנדר 2011 יום שני,  3 ינואר  22:07
    

יואב,מה אני יכול להגיד לך?

ככה זה באהבה...בסוף נשארים רק הזיכרונות...והכאב...


אז תמזוג כוסית ויסקי בערב קר זה...


שים את התמונה שלה על השולחן מולך..


ולחץ על הקישור הבא...http://www.youtube.com/watch?v=FvNccZxovAM



ומי יודע?אולי זאת לא הייתה האהבה האחרונה שלך...
ותבוא עוד אחת בקרוב... איזה רנג' רוברית יפה בשחור...


החיים מלאים הפתעות...לא כך?

[צטט]
יואב
נרשם: 09/03/2001
רכב: מהינדרה אלפא
תגובה 18   חום מנוע דיפנדר 2011 יום שני,  3 ינואר  22:15
    
1. אחלה מוסיקה. מתנגנת ברקע כשאני כותב לך...
2. ישמור אותי האל מהאמונה...ובמילים אחרות, מכל ליין המוצרים אתה מאחל לי ריינג'? על זה נאמר כבר ביידיש "אללא יוסתור".
3. קיבלתי אישור מאישתי היקרה לרכוש דיפנדר. (במקום הטאטא) אפילו היא לא חששה לומר "אם אתה רוצה דיפנדר - תהנה. חיים רק פעם אחת." והתכוונה לזה. היא כל-כך בטוחה שאין מצב שאני מביא עוד נבלה עם הסמל האובאלי הירקרק.
[צטט]
מאיר רוטברג
נרשם: 10/09/2000
רכב: Jeep סופה
תגובה 19   חום מנוע דיפנדר 2011 יום שלישי,  4 ינואר  08:41
    
מה הפלא שהשכל שייך לנשים??
[צטט]
amit1
נרשם: 08/05/2004
רכב: בימבה 4X4
תגובה 20   חום מנוע דיפנדר 2011 יום שלישי,  4 ינואר  08:52
    
יואב כתב:
1. אחלה מוסיקה. מתנגנת ברקע כשאני כותב לך...
2. ישמור אותי האל מהאמונה...ובמילים אחרות, מכל ליין המוצרים אתה מאחל לי ריינג'? על זה נאמר כבר ביידיש "אללא יוסתור".
3. קיבלתי אישור מאישתי היקרה לרכוש דיפנדר. (במקום הטאטא) אפילו היא לא חששה לומר "אם אתה רוצה דיפנדר - תהנה. חיים רק פעם אחת." והתכוונה לזה. היא כל-כך בטוחה שאין מצב שאני מביא עוד נבלה עם הסמל האובאלי הירקרק.

נראה שאתה אכול געגועים  לאיזה דיסקו חמדמד...
בכל מקרה תשמור שהפגרו לא יתחמם כי הראש יקר.....
[צטט]
kelmany
נרשם: 05/09/2002
רכב: מה שבא לי
תגובה 21   חום מנוע דיפנדר 2011 יום שלישי,  4 ינואר  16:34
    

Sportage כתב:
ראיתי כבר כמה רכבים כולל פג'רו ודיסקו - המנוע רותח, אטם ראש נשרף ומחוג הטמפרטורה כאלו רותך לו לאמצע הסקלה.  שום דבר לא מזיז לו..

כנראה טובל לו בשלולית מים שאינם עולים מעל 100 מעלות כי גם נפל הלחץ.



נו אז? קרה לי גם בסיאט כשהצינור התחתון החליט לא לדבר עם המשאבה וכל הנוזל קירור היה איפשהוא על כביש גהה. איך אתה מצפה שתהיה קריאה במצב שכזה? בכל הרכבים לא תקבל קריאה ללא נוזל במערכת, החיישן לא דוגם גזים.

בקיצור ולעניין, 7 שנים עם דיפנדרים (לא אחד) מאות אלפי קילומטרים ולא התחממם לי אפילו פעם אחת. מה כן? מערכת הקירור מבריקה ואני משתמש בנוזל קירור מאוד איכותי עם תחלופה יזומה אחת לשלוש שנים.

קרא לי אידיוט...אבל אני ממשיך לנסוע ללא התחממויות.

רק טוב, יגאל.
[צטט]
[חזרה לפורום]              [הוסף תגובה]                                                                     דפים פעילים
חדשותחדשות
מחשבים ניידים, נייחים, מסכים, מדפסות למכירה
מצברי AC DELCO
רדיו סטאר
יום מכירות של רסטה 12/10 באולם התצוגה החדש בראשל"צ
כתבותכתבות
מכשירי קשר - מדריך ג'יפטריפ לתקשורת אלחוטית
רשימת חניוני-לילה לרכבי-שטח מחוץ לשמורות טבע
מבזקים טכנים
13/11/2013 | שטח טכני
מערכת הלוקרים בקאיה ספורטאז'
08/09/2012 | שטח טכני
גלריותגלריות
17/03/2014 | טיולים
Moss | 12/11/2013 | טיולים
מודעותמודעות
אלירן84 | 28/7
shayshani | 22/7
ihananel1 | 21/7
ihananel1 | 21/7
yanivcj | 19/7
Slomkoen | 16/7
ערן שני | 16/7
jenylis | 15/7
Slomkoen | 14/7
| רסטה | ראשי | צור קשר | מצברים | מסע מעולם אחר | חנות 4x4 | גתוס | בולסטר |

כל הזכויות על החומר המופיע באתר, לרבות יישום, קוד מחשב, קובץ גרפי, טקסט וכל חומר אחר הכלול בו, שמורות לג'יפ טריפ ײ²ֲ© 1999-2014.
אין להעתיק, להפיץ, להציג בפומבי או למסור לצד שלישי כל חלק מן הנ"ל בלא קבלת הסכמתה של ג'יפ טריפ, בכתב ומראש.