JeepTrip.co.il | ג'יפ טריפ - אתר הבית של אנשי השטח
               
שלום: אורח
אתר הבית של אנשי השטח  jeeptrip.co.il  אתר השטח הישראלי הותיק ביותר          הצטרפו לתומכי האתר       מנהל 052-6485555 גדי   פרסום בג'יפטריפ: gady@jeeptrip.co.il  
כניסה לחבריםכניסה לחברים | חדש באתר? הרשם כאןהרשם כאן | למה כדאי להרשם?למה כדאי להרשם? | צור קשר 
כרגע צופים באתר זה 42 גולשים   רשימת החברים המחוברים כרגע באתר   רשימת כל החברים באתר 19/09/2014  יום שישי
פורומים
אין לפרסם בפורום! מודעות קניה, מכירה, חיפוש וכד' בלוח המודעות החינמי ולא בפורום! 
אנא קראו את כללי האתר והפורומים


771665
נרשם: 25/09/2012 05:42:00
רכב: דיסקברי
מזל טוב , הדיסקו התחמם. 2013 יום חמישי,  11 אפריל  08:30
    

מדובר בדיסקו 1 אוטומטי שמשמש אותי לגרירת קראוון. ביום חם מאוד כשעליתי מעין גדי לירושלים הוא התחמם. התגברתי ואז נקטתי בפעולות הבאות.

1. החלפתי פאן קלאצ' לחדש.

2. בדקתי שהצנרת נקיה כולל הרדיאטור חימום.

3. בנוסף החלפתי את זוג המאוורים של המזגן (עשיתי אפשרות לניתוק מזגן והמשך עבודת המאווררים).

4. התקנתי שעון חום דיגיטאלי כשהגשש מחובר לראש מנוע (נעוץ בתוכו) וכוונתי ל 10 מעלות+ מחום העבודה של הרכב (כוון ל 88)

5. כמובן שבדקתי שאין אוויר במערכת.

 

יש לחברים הצעות נוספות ?

(אבקש שלא תספרו לי שהוא חלש או שהיה עדיף בנזין...זה מה שיש ואתו יוצאים למלחמה).

מיותר לציין שהרדיאטור נקי ושראש המנוע הוחלף לחדש לפני זמן מה.

תודה מראש לכל המתייחסים המקצועניים.



תמונות מצורפות:
    
[הוסף תגובה]
נתן שניר
נרשם: 19/03/2002
רכב: Overfinch
תגובה 1   מזל טוב , הדיסקו התחמם. 2013 יום חמישי,  11 אפריל  09:30
    
אם משאבת המים ישנה יתכן והמאיץ שלה בלוי ואז סיחרור נוזל הקירור לא יעיל.
דבר נוסף שכדאי לבדוק זה הטרמוסטט.
[צטט]
771665
נרשם: 25/09/2012 05:42:00
רכב: דיסקברי
תגובה 2   מזל טוב , הדיסקו התחמם. 2013 יום חמישי,  11 אפריל  10:47
    


שניר תודה.

התרמוסטט כמובן שהוחלף, בהתנעה אני רואה סחרור מים טוב ויפה בתוך המכל השקוף. האני לא יודע באמת מה מצב המשאבה והשאלה היא האם לפרק כדי לראות את המסחרר או להחליף בכל מקרה. אני לא מעוניין להחליף סתם חלקים אבל מצד שני אני רוצה להבטיח שהכול תקין במערכת המים. בכל מקרה תודה לתגובתך המהירה, אגב התמונה נכנסה בטעות כי רציתי להכניס תמונה של הרכב הגורר וטעיתי. עכשיו אני לא יודע כיצד להיכנס למודעה ולתקן אותה.

[צטט]
GERSHON LANDROVER
נרשם: 27/07/2008
רכב: ELM 327 converted
תגובה 3   מזל טוב , הדיסקו התחמם. 2013 יום חמישי,  11 אפריל  13:53
    

771665 כתב:


שניר תודה.

התרמוסטט כמובן שהוחלף, בהתנעה אני רואה סחרור מים טוב ויפה בתוך המכל השקוף. האני לא יודע באמת מה מצב המשאבה והשאלה היא האם לפרק כדי לראות את המסחרר או להחליף בכל מקרה. אני לא מעוניין להחליף סתם חלקים אבל מצד שני אני רוצה להבטיח שהכול תקין במערכת המים. בכל מקרה תודה לתגובתך המהירה, אגב התמונה נכנסה בטעות כי רציתי להכניס תמונה של הרכב הגורר וטעיתי. עכשיו אני לא יודע כיצד להיכנס למודעה ולתקן אותה.

צור קשר

[צטט]
צפריר אופנועי הקריה
נרשם: 03/11/2004
רכב: לנדרובר דיסקברי
תגובה 4   מזל טוב , הדיסקו התחמם. 2013 יום שישי,  12 אפריל  23:01
    

חבר את המניפה ביחד אם הפן קלאצ  ואז תדע מה הבעיה
[צטט]
771665
נרשם: 25/09/2012 05:42:00
רכב: דיסקברי
תגובה 5   מזל טוב , הדיסקו התחמם. 2013 יום שבת,  13 אפריל  06:35
    
צפריר אופנועי הקריה כתב:

חבר את המניפה ביחד אם הפן קלאצ  ואז תדע מה הבעיה

צפריר ידידי
כנראה שכבר ניסו את זה בעבר כי ראיתי חוט מלופף על הפאן קלאץ. בנסיעות האחרונות (קצרות) חום המנוע הגיע עד 80 (בשעון הדיגיטלי) ונראה לי שהתגברתי על הבעיה ע"י החלפת קלץ המניפה. אני ממש מרגיש הבדל בזרית הרוח מעל בלוק מנוע. את השעון הדיגיטלי הסבתי להתרעה ב 88 מעלות ונראה מה יקרה בגרירה הבאה. בכל מקרה הערכה ותודה.
[צטט]
ביל קרטר
נרשם: 15/10/2010 10:50:00
רכב: 4X4=16
תגובה 6   מזל טוב , הדיסקו התחמם. 2013 יום שבת,  13 אפריל  15:33
    
דסקברי  tdi 300   אמור לעבוד בנורמלי  באיזור 92- 96 מעלות   במידה ויש לך שעון דיגיטאלי עם רגש טמפ' בראש המנוע  כשהמיקום האופטימלי הוא בחזית המנוע, במקום אחד הברגים באוזן ההרמה של המנוע.   הטרמוסטט אמור להיות של 88 מעלות   (פותח ב-88 מעלות)  כך שהטמפרטורות שציינתם קצת לא נכונות)  .
כוון את ההתראה  ל- 105 מעלות .      רכב אוטומטי עובד קצת יותר חם מידני  ודיסקברי עובד חם יותר מדיפנדר.
אחת כמה וכמה   . דיסקברי אוטומטי  שגורר קרוואן בעליות מעין גדי  לירשולים
 
 
כיוונת התראה ל-88   שזה בכלל טמפ' פתיחה של טרמוסטט  אורגינאלי  ,  והרכב התחמם ??
כל הפרמטרים שלך לא נכונים .   ויכול להית שכל הבעיה היא רק מיקום הרגש של השעון הדיגיטלי ,  ואולי גם טרמוסטט לא נכון , והכרת  הרכב. 
 
 
ואז ....אם יש בעיה  ,
 

תתחיל בטרמוסטט :  קנית אוניברסלי ?  אולי תנסה לקנות מתאים  מג'קי או מהמזרח.
הרדיאטור  קירור (של המנוע.) :   הדבר הכי חשוב שלא ציינת מה איתו,  האם ומתי הוא עבר ניקוי.
רדיאטור  מזגן  ורדיאטור מים  , קולר שמן גיר  :  נקיים חיצוני ,  וביניהם אין לכלוך  ? 
אינטרקולר : נקי חיצוני ?  מתי עבר ניקוי פנימי ?   
נוזל קירור :   איזה סוג ?  איכות  ?
[צטט]
771665
נרשם: 25/09/2012 05:42:00
רכב: דיסקברי
תגובה 7   מזל טוב , הדיסקו התחמם. 2013 יום שבת,  13 אפריל  17:45
    
ביל קרטר כתב:

דסקברי  tdi 300   אמור לעבוד בנורמלי  באיזור 92- 96 מעלות   במידה ויש לך שעון דיגיטאלי עם רגש טמפ' בראש המנוע  כשהמיקום האופטימלי הוא בחזית המנוע, במקום אחד הברגים באוזן ההרמה של המנוע.   הטרמוסטט אמור להיות של 88 מעלות   (פותח ב-88 מעלות)  כך שהטמפרטורות שציינתם קצת לא נכונות)  .


כוון את ההתראה  ל- 105 מעלות .      רכב אוטומטי עובד קצת יותר חם מידני  ודיסקברי עובד חם יותר מדיפנדר.


אחת כמה וכמה   . דיסקברי אוטומטי  שגורר קרוואן בעליות מעין גדי  לירשולים


 


 


כיוונת התראה ל-88   שזה בכלל טמפ' פתיחה של טרמוסטט  אורגינאלי  ,  והרכב התחמם ??


כל הפרמטרים שלך לא נכונים .   ויכול להית שכל הבעיה היא רק מיקום הרגש של השעון הדיגיטלי ,  ואולי גם טרמוסטט לא נכון , והכרת  הרכב. 


ביל קרטר מכובדי.
אתה הראשון שנתן תשובה ממצא ונכונה ונהיתי לקרוא אותה. הטרמוסטט היה הדבר הראשון שהוחלף, הוא נקנה מג'קי ובפרוש שאלתי האם הוא מקורי , ג'קי מסר לי שהוא מיבא רק את הדגם הזה וזה הנכון והוסיף לי אטם חדש. נאמר לי ע"י אל שחר להוסיף כ 10 מעלות מעל לחום העבודה שיראה השעון לאחר נסיעה מאומצת של כ 20 דקות...השעון עמד על 79-81 ולכן כיוונתי (בזהירות) ל88 , וזו רק ההתחלה. כמובן שחיברתי לראש המנוע בחלק הקידמי של הראש ונעצתי אותו בתוך חור בורג שהיה שם ועגנתי אותו רק מבחוף עם חומר הדבקה שאינו נמס בחום. להזכירך מדובר בדיסקו1 דיזל...(חוץ מזה בעדינות אני חדש כאן אז בלי מכות בבקשה). אגב,הדיסקו על יפה מאוד בעליות , בדיוק כפי שציפיתי שיעלה וההתחממות הייתה כשעמדתי מספר דקות במחסום הצבאי. אנ לא גורר קרון סוסים עמוס כולו קראוון 1350 ק"ג שאני גם גורר אותו בעליות מעם יונדאי I30 ללא כל בעיה. אני לא מחפש כוח ולא עולה מהר...40 קמ"ש בהחלט מספקים אותי.
 
עכשיו לעצתך אני צריך לעבור על שאר מכללי הקרור של המים ושל השמן...מבטיחך שיטופל.
 

[צטט]
ביל קרטר
נרשם: 15/10/2010 10:50:00
רכב: 4X4=16
תגובה 8   מזל טוב , הדיסקו התחמם. 2013 יום שבת,  13 אפריל  19:31
    
ג'קי מייבא שני   טרמוסטטים ,  88 מעלות .  ו- 78 מעלות   וכנראה לך יש את ה-78 מעלות . 
במצב  של ה- 88    מעלות , כל זמן שהרכב  לא עובר את איזור ה105  מעלות  ועוד במאמץ .  אז אין מה לחשוש.
ובמצב שלך  זה עוד 10 מעלות  ספר כי אתה עובד על 10 מעלות נמוך .
 
 
דרך  אגב .  שאלת בשרשור אחר על חומר מבודד  להדביק למכסה מנוע במקום הקרוע שיש לך .
ג'קי מביא כאלו  , פשוט לפרק ולהתקין .
 לגבי אחמד שחשבת ללכת אליו לקפה וסימפטיה.....      שלחתי לך בפרטי.
[צטט]
771665
נרשם: 25/09/2012 05:42:00
רכב: דיסקברי
תגובה 9   מזל טוב , הדיסקו התחמם. 2013 יום ראשון,  14 אפריל  13:48
    


חברים יקרים.

הייתי רוצה להודות אישית לכל אחד מכם אבל ....

לכן אני מודה לכולכם ובעיקר ובמיוחד למי שטרח בשבילי וענה לי בפרטי וייעץ ועזר.

יום עצמאות שמח לכולכם ולהתראות בדרכים.

מוטי.

[צטט]
guziman
נרשם: 30/08/2002
רכב: פראדו
תגובה 10   מזל טוב , הדיסקו התחמם. 2013 יום ראשון,  14 אפריל  15:54
    
771665 כתב:

אגב,הדיסקו על יפה מאוד בעליות , בדיוק כפי שציפיתי שיעלה וההתחממות הייתה כשעמדתי מספר דקות במחסום הצבאי..

ידידי היקר,
 
אם במהלך כל העליה מאלמוג למחסום המנוע לא התחמם, ורק לאחר שעצרת במחסום היה שינוי בשעון החום, סביר להניח כי הסיבה להתחממות היא אוורור לא תקין, דהיינו, מצמד ויסקוזי אם קיים, מאווררים חשמליים אם קיימים וכדומה...
לו היתה תקלה אחרת במערכת הקירור, המנוע כבר היה רותח בזמן הנסיעה, אך כל עוד הוא קיבל מספיק קירור הוא לא התחמם.
 
בהצלחה, אורן
[צטט]
[חזרה לפורום]              [הוסף תגובה]                                                                     דפים פעילים
חדשותחדשות
מחשבים ניידים, נייחים, מסכים, מדפסות למכירה
מצברי AC DELCO
רדיו סטאר
יום מכירות של רסטה 12/10 באולם התצוגה החדש בראשל"צ
כתבותכתבות
מכשירי קשר - מדריך ג'יפטריפ לתקשורת אלחוטית
רשימת חניוני-לילה לרכבי-שטח מחוץ לשמורות טבע
מבזקים טכנים
13/11/2013 | שטח טכני
מערכת הלוקרים בקאיה ספורטאז'
08/09/2012 | שטח טכני
גלריותגלריות
מודעותמודעות
erpeled | 18/9
ברק ל | 18/9
דרור99 | 18/9
dtbaja | 17/9
dtbaja | 17/9
yaronpe | 17/9
lior1 | 17/9
eranm90 | 15/9
איתן | 14/9
| רסטה | ראשי | צור קשר | מצברים | מסע מעולם אחר | חנות 4x4 | גתוס | בולסטר |

כל הזכויות על החומר המופיע באתר, לרבות יישום, קוד מחשב, קובץ גרפי, טקסט וכל חומר אחר הכלול בו, שמורות לג'יפ טריפ ײ²ֲ© 1999-2014.
אין להעתיק, להפיץ, להציג בפומבי או למסור לצד שלישי כל חלק מן הנ"ל בלא קבלת הסכמתה של ג'יפ טריפ, בכתב ומראש.